Halaman

Selasa, 15 Januari 2013

KELAB DRYPERS

Hari ini nk berkongsi pengelaman menyertai 'Happy Family Club'.kiranya saya mmg membeli produk dari dypers,berbagai jenis barang selain pampers yang dikeluarkan oleh pihak drypers ni.apa2 pun jom tgok pic yg saya tepek ni dulu..

ni produk keluaran drypers,tp ada gak produk lain lg

ni web untuk login

Dalam laman web drypers ni (www.drypers.com.my) ni banyak manfaat, pengalaman, dan terdapat juga ramai pakar keibubapaan yang hebat - ibubapa yang lain.apa saja yang anda perlu tahu seperti MENCUBA UNTUK HAMIL, MENGANDUNG,ANAK KECIL,MENJALINKAN HUBUNGAN,BAYI,KAMI MERAIHKAN akan dikongsi di laman web itu.

Tentang Kelab Bayi Drypers - petikan dari web drypers

Happy Family Club
Dengan mendaftar di laman web Drypers, anda akan menjadi sebahagian dari Kelab Drypers - komuniti keibubapaan dalam talian yang hebat.
Sebagai ahli Kelab Drypers, anda boleh:
Berkongsi nasihat dan pengalaman bersama ibubapa yang lain dalam Komuniti ini
Daftar untuk
"Treasured Moments" dan e-artikel Drypers
Jika anda sedang mengandung, anda boleh menerima emel Drypers Bagi Ibu Mengandung untuk pengalaman mengandung yang selamat dan sihat.
Nikmati promosi eksklusif yang dicipta khas untuk ahli.
Untuk menikmati TAWARAN Rakan-Niaga, sila hantarkan satu barkod Drypers bersama dengan:

1) Nama Penuh Anda

2) Nombor Telefon Anda - Telefon Bimbit & Kediaman / Pejabat

3) Alamat Pos Anda
 4) Alamet emel anda
ke

Drypers Happy Family Club - Tawaran Rakan-Niaga 
2A Jalan Pelabur 23/1, Seksyen 23
40300 Shah Alam
Selangor

* Tawaran Rakan-Niaga adalah kelebihan/manfaat-manfaat yang tidak ditawarkan online (contohnya baucar, diskaun koupon dan lain lain…)

Drypers Happy Family Club adalah komuniti keibubapaan online yang menyediakan ahli-ahli dengan nasihat dan informasi keibubapaan yang praktikal serta peluang untuk berkongsi pandangan dan nasihat secara terus dengan ibubapa di Malaysia.
Sebagai ahli Drypers Happy Family Club anda boleh mengakses Forum Drypers, sumber nasihat keibubapaan paling popular di Malaysia. Forum membolehkan anda berkongsi pengalaman membesarkan anak anda dengan ibubapa lain.
Anda akan menerima naskhah email Drypers yang padat dengan maklumat, dan sekaligus layak untuk promosi dan pertandingan yang eksklusif untuk ahli.
Jika anda atau pasangan anda hamil, anda boleh mendaftar untuk menerima email - Expected Drypers, yang menyediakan panduan bulanan untuk perkembangan bayi anda.
Jika anda belum menjadi ahli Drypers Happy Family Club, sila mendaftar sekarang.

Klau kita menyertai Kelab Drypers ni pulak banyak peraduan yang kita boleh sertai dan hadiahnye merupakan produk dari pihak drypers (klau kt luar mungkin xdpt nk beli)


Isu Kedua 2012

Ketahuilah bagaimana untuk dapatkan FREE DRYPERS!






Borang 1 Jan - 28 Feb 2013

Cepat! Dapatkan Ganjaran Khas dari Jan - 28 Feb 2013 sahaja!






Jadi sesiapa yang ada membeli produk drypers boleh la menyertai Kelab Drypers dan pertandingan yang disediakan oleh Pihak Drypers ye.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan